Sunday, October 16, 2016

Csm 9 - Die Oorsigjaar

CSM 9 - die oorsigjaar 2015/01/14 17:15 Deur CCP Leeloo | kommentaar Groete Capsuleers, Ek is hier om jou te nooi om saam te kom op 'n tyd reis avontuur soos ons 'n blik op die afgelope jaar deur die oë van lede van Negende Raad van Stellar Bestuur neem, veral tydige sedert spelers het reeds begin om hul hoed gooi in die ring van die Tiende verkiesings Raad. Hier is 'n lopie af van die belangrikste datums in die aanloop tot die verkiesing van die Tiende Raad: 30 Januarie 2015 - CSM X kandidaatskapsperiode open 15 Februarie 2015 - CSM X kandidaatskapsperiode SLUIT 25 Februarie 2015 - CSM X Verkiesing - Stemmery open 10 Maart 2015 - CSM X Verkiesing - Stemmery SLUIT 21 Maart 2015 - CSM X Resultate tydens CCP aangekondig Presents Keynote by Fanfest 2015 Vir diegene lesers wat nuut is Eva, of wat onbekend is met wat presies die CSM is, laat ek verduidelik in 'n bietjie meer detail. Die Raad van Stellar Management is 'n democractically verkose liggaam van veertien EVE Online spelers wat jaarliks ​​gekies deur die vooraand Gemeenskap en verteenwoordig verskeie demografie binne Nuwe Eden. Raadslede is in konstante kontak met die vooraand Online dev span ten einde 'n voorste linies het, up to date oog op funksies en verbeteringe wat tans ontwikkel vir Eva. Hulle is ook verantwoordelik vir die totstandkoming van die menings, bekommernisse, voorstelle en idees van hul kiesers te CCP vir oorweging. Hulle teken 'n nie-openbaarmaking ooreenkoms sodat ons nog meer idees vir hulle baie van wat ons nie verder as die aanvanklike ontwerp fases kan neem kan bring. Hierdie keer as hul termyn tot 'n einde, het ons besluit dat CSM lede direk aan jou moet praat oor hoe 2014 gevorder het in die vorm van 'n gas blog. Met byna geen wysigings gemaak, ons los dit in jou hande om die mees duidelike en omvattende blik op die CSM & rsquo verskaf; s jaar van 'n paar van diegene wat op die raad was. Die CSM is 'n instelling wat in voortdurende ontwikkeling en dit sou onregverdig wees om te sê dat dit perfek wees. Daar is wel en wee in die loop van hierdie jaar en ons moes ons swak plekke te vind om te verseker dat ons die ontwikkeling van 'n doeltreffende werking proses om ons nuwe, vinniger vrylating model inpas. Daar is nog meer veranderinge kom met die Tiende Raad, 'n baie wat geopenbaar sal word met my volgende blog met betrekking tot die komende opening van kandidatuur vir CSM X. Ons is ongelooflik dankbaar vir die bydraes wat die afgevaardigdes van CSM 9 tot wat 'n jaar van groot verandering vir CCP is gebring, en wil graag ons dank uitspreek vir hul toewyding en openhartige kommunikasie wanneer hulle met die uitdagings wat ons & rsquo; ve hierdie gesig gestaar jaar, terwyl die aanpassing van die CSM te pas by die nuwe weergawe model. CSM koördineerder My naam is corebloodbrothers en vir dié van julle wat Don & rsquo; t hou van EVE politiek, was ek verkies as 'n lid van die negende van die Raad van Stellar Management (CSM), ten einde jou, die spelers van EVE Online verteenwoordig. Ek is ook een van die leiers van die wil Cult Alliance, 'n Providence soewereiniteit houer en lid van die Voorsienigheid Bloc, wat ek kan funksioneer as een van hul belangrikste vloot bevelvoerders. Min het ek geweet wat voorlê & hellip was; Ek is 42 jaar oud, Nederlandse (aaklige Engelse spelling), die vader van 4 dogters, en ek freaking liefde Eva. Dit is nie my eerste CSM verkiesings, soos ek verlede jaar sowel gehardloop, maar ongelukkig val kort van die merk. Ek didn & rsquo; t kry 'n sitplek, so ek besluit om 'n ander benadering probeer om hierdie tyd. So, ek gefokus op net my eie lys, my vriende, Providence en ander entiteite Ek het gekom om te weet oor die jare, soos Plk byvoorbeeld wat vir my gestem het. Ek bly weg van al die agterkamer handel wat het met die vorige CSM verkiesings. So ek het geen crossvoting op my lys, of het ek verskyn op ander lyste. En ons didn & rsquo; t nodig diegene óf, ek het in Bigtime gestem. My eie verklaring vir om verkies is eenvoudig: Om eerlik en lojaal teenoor die mense met wie ek vlieg met teen. Onafhanklike kiesers bestaan, in werklikheid, en ek het 'n baie geselsies en Eva posse met verskeie mense het sedert ek gehardloop vir CSM, baie van wat ek nog nooit vantevore ontmoet het. Ook loop vloot daaglikse saam met vriende op vaste ure en gedeel GMO gehelp, terwyl dit ten opsigte van die nuwe spelers en die toevallige PvPers, vir 3 jaar nou in die Providence Bloc. Om 'n deel van die bou van die huidige Providence, 'n streek wat mediumgrootte skermutselings sien op 'n daaglikse basis, met duisende bondgenote pret saamwoon, ranting en kla en stigting van hul huise hier help om stemme te kry. Die handhawing van NRDS, en draai die wil Cult van 'n vier honderd vlieënier alliansie in sy huidige reusachtig duisend sewe honderd vlieënier verhouding is geen mindere hulp! Het geen fout gemaak het, hier in Providence, onsself sien ons as die laaste bastion van die & ldquo; Nie Rooi Don & rsquo; t skiet & rdquo; (NRDS) beleid in Null Veiligheidsraad ruimte, sowel as 'n ware neutrale sone in 'n heelal gedeel deur groot magsblokke (wat ons rsquo kan &; t wedstryd, maar dit is 'n gesprek vir 'n ander tyd). So vir my, en my kiesers, die verkiesing is bloot die kersie op die koek. Dankie aan almal vir die trust belê, en ek werklik geëerd om gekies te word. Soos die jaar gevorder het, so het ons, onder aanval deur HERO ons oorheers die nuus selfs, wat skrikwekkend vir die toestand van nul eintlik was. En ons het CCP verandering, en Eva met dit. Ek hou ook dink dat as die hele nul sek is verdeel in 20 Met dien soos groepe, met 10 grensoorloë, sou Null sek herleef J So, net verkies, en ek didn & rsquo; t selfs tyd om dit te laat insink as die werk net hoop op het: Twitter rekening, Google DocsDrive, Skype, honderde (! Letterlik) van e-pos, nie om die Non Disclosure Agreement noem (NDA ) & hellip; Dit is 'n bietjie oorweldigend, selfs al is ek in die wolke, soos my vrou my selfs soort gelukgewens (Aangesien hierdie 'n impak op my werklike lewe natuurlik sal hê) en my kinders dink ek is die grootste, selfs vertel almal by die skool. A CSM span waar die meeste is rooi vir my character is snaaks om te begin met. Sommige meer ervare en nuwe lede steek, ander het hul eie ding. Ek het gehoop vir 'n CSM span, al is sy dikwels Sosiale trosse. Kommunikasie is die sleutel, natuurlik, so ek stel 'n Twitter rekening: corebloodbro. Wat ek gebruik dikwels. Ek is aktief op forums en ander vorms van kommunikasie. Binne my streek deur 'n oop sessies op gemompel, Eva e ontplof soms, interne CSM forums, almal hoogs verslawende vir 'n aand junky met 'n RL en 'n werk hehe. In my evesterdam toespraak aangekondig ek 'n klomp dinge wat my besig in die CSM gehou, en gebeure soos knip, vragskip veranderinge, van nul sekondes, sodat van 'n paar CSM lede, wat ons term en jou toekoms beïnvloed. Ek het vinnig te besef dat die vergaderings met CCP waar dikwels tydens my werk. Aan die begin skelmpies ek hom in by die werk, maar dat didn & rsquo; t voel reg. Dikwels is daar waar opnames beskikbaar. En CCP Leeloo altyd bekend gemaak word wanneer hulle waar noodsaaklik en gevra vir ons almal. Soms maak jy voel 'n bietjie skuldig, maar op die ou end het ek balanseer dat met forums, en ander dinge, soos 'n toespraak, onderhoude, Twitter, en natuurlik my uitgebreide ondervinding in nul sek as Soortgelyke lid (knipoog). Ek was baie tevrede met PI toegang te nul vir almal, wat is 'n groot ding in 'n oop gebied. Die Nerf op krag projeksie en die komende besetting te kry van my 'n staande ovasie. Ons voel met isboxer ons waar te praat 'n muur nie, maar CCP gekom om big time. Ek haat isboxer bomberwings. Met Blink het ons 'n CCP sukkel. belê tyd en maak duidelik wat in beheer van Eva. Die hele 3 dae hulle gebly baie in voeling met ons, die CSM. Soveel te lys, soms staan ​​jy ter syde stel, soms Don & rsquo julle t saamstem nie, maar ek is baie trots op die loop Eva en CCP beweeg met die CSM. Die vrylating siklus gebaseer op naellope gee ons meer inhoud en funksies dan kan jy al ooit in EVE gehad het. Crest, besetting, wormgat, soveel meer te kom, en elke maand die boks Pandora open. Ek kan nie wag vir wat CCP gooi volgende by ons. Sommige mense vra my as ek voel 'n CCP troeteldier, 'n teken openbare figuur eerder as 'n raad. Om in vir die groter deel van die termyn van die antwoord is nee. As jy regtig wil weet oor wat hoor, luister ook die evesterdam thingie, al het ek jou waarsku. sy 1 uur & hellip ;. CSM10. toe ek begin CSM was iets wat ek nog altyd wou doen, baie soos die besit van 'n Titan, die bou van 'n stasie, die besit van SOV, dood te maak supers. Dit blyk in baie meer, 'n manier om liefde vir Eva, respek vir die mense wat daaraan bou uit te druk, en 'n manier om 'n stem te laat hoor wat wil EVE help in die volgende dekade. Ek het nooit gedink ek sou graag weer uit te voer, maar ek sal as voorsienigheid streek hou waardeer my as hul verteenwoordiger ook vir volgende jaar. Natuurlik is dit & rsquo; s nie net jou alliansie en vriende. Ek het gekry so baie stemme van vriende, rooi, mense wat glo nul sek is meer as 2 blokke spyker mekaar te die muur. Kleinskaalse PVP, gelokaliseerde konflikte, besetting gebaseer SOV en inkomste, bou plaaslike, verkoop plaaslike. Close gemeenskappe en die dit gevoel vooraand uitgedruk in die asemrowende nuwe video. Winter beraad en fanfest is nog te kom, en die geleentheid om hulle albei te woon, wat is epiese aangebied. Ek ontmoet meer mense vanjaar as in 'n hele lewe vooraand van alle soorte en groottes en het onverwagse vriende en vyande. So maak seker jy stem vir CSM 10, verlede jaar my verkiesing was 'n verrassing te veel, vanjaar kan wys hierdie wasn & rsquo; t 'n eenmalige gebeurtenis. Ek sal weer loop vir 'n nul sek buite die groot blokke, vir 'n daaglikse skermutseling gebaseer spel waar jy don & rsquo; t net inteken as jy 'n jabberping kry. Waar 1 groot oorlog is vervang deur 10-15 gelokaliseerde kinders. Waar moegheid sake en voeg 'n taktiese laag. Eva is 'n nis spel, sny keel, intens omgee, en 'n hel van 'n stormloop, noem my 'n EVE verslaafde! Sien julle by Fanfest 2015 EVEsterdam 2015 Met dien Kopenhagen en in 'n spel. Hier & rsquo; s 'n lys van dinge wat ek & rsquo; n deel vyf wat tydens hierdie termyn. Eerstens, PVE toets, twee maal !! Op die aanvang van die CSM wou ek om te kyk na die inkomste in 'n laer klas wormholes. Die probleem was dit net wasn & rsquo; t akkuraat genoeg en terwyl dit gedoen het 'n paar baie nuttige nommers gee soos, hoeveel die inkomste was uit herwinning, en nou baie van die webwerf was van gesmelte nanoribbons. Dit wasn & rsquo; t akkuraat genoeg vir my. Tweede resultate kan hier gevind word. Dit het 'n baie beter af te breek op die inkomste wat ek was baie gelukkiger oor. Ek het ook 'n vereenvoudigde weergawe vir algemene vrystelling aan W-ruimte, wat hier aangetref word. Die totale tyd spandeer vir hierdie twee take was meer as drie honderd uur. Dit sluit in om modules, pas skepe, vind wormholes, en al die klein besonderhede wat nodig is om te stel en hardloop webwerwe. Wormgat klein dingetjies was volgende. Dit het begin as 'n algemene klein dingetjies draad op die forum wat hier aangetref word. Ek versamel die meeste van die goeie idees in hierdie Google doc. Asayanami Dei het hierdie sedert vasgebind 'n baie. 'N Billike paar van hierdie klein dingetjies is reeds gedoen. Sigs oorslaap af tyd en verdeling van sonde skandeerder en D scan het groot lewensgehalte dinge vir W-ruimte. Volgende kom PVE klein dingetjies. Dit is afkomstig van die klankbord (meer hieroor later), waar CCP Affinity voorgestel oprigting van 'n draad vir wormgat PVE bietjie things. The draad kan gevind word in hierdie draad. Harte en gedagtes Gedurende die somer SUMit het ek besef dat daar konflik tussen hoe die ontwikkelaars voel oor w-ruimte en hoe die inwoners van w-ruimte het gereageer op potensiële ontwikkelingsveranderinge. Die negatiewe druk terug uit die speler basis het invloed op die potensiaal van veranderinge tot 'n mate. Wat het duidelik gemaak moet word, is dat die speler reaksie was hul passie vir wormgat ruimte en hul begeerte om nie enigiets wat hulle liefgehad daaroor verloor. Ek was stomp. As mense wil interaksie met ontwikkelaars wat hulle nodig het om hul emosies te beheer en produktiewe met hul kritiek. Ek het besluit om 'n Skype & ldquo; wormgat ronde tafel & rdquo; kanaal met verskillende lede van wormgat ruimte en 'n paar ontwikkelaars wat werk besig was om binne-in wormholes. Op die oomblik is dit 4 CCP mense in (groot dank aan CCP Affinity, CCP Fozzie, CCP Leeloo en CCP Kenne) en 21 W-ruimte mense hoofsaaklik diplos / leierskap van C1 tot C6 en 3 CSM (My Asay en suiker). My sowel as Asay het stadig is die toevoeging van mense op hierdie kanaal. Tot dusver het ek & rsquo; ve geen klagtes van CCP lede hier het en hoop sy uitgehelp. Tot dusver het ek & rsquo; s mooi tevrede met hoe sy gaan. Pos navorsing Die volgende projek was die POS navorsing Ek gesorteer 'n vraelys en het CCP Nullabor check it out het 'n paar veranderings aan sy voorstel. Ek het toe gestuur om dit uit tot sowat 100 mense in W-ruimte wat gesê het hulle sal help. Dit sluit in 'n sigblad en 'n woord dokument met die inligting wat ek versamel het. Ek was ook gelukkig genoeg om 'n paar mense, waarvan sommige het dokumente voorberei vir my in die pad van óf, blog boodskappe of woord docs onderhoud. Vir die sleepwa vooraand gemaak ek seker mense in W-ruimte geweet oor hierdie en in te stuur videos. Ek verbind ook verskeie wormgat groepe video's te CCP Prawn saam met 'n skakel na die W-ruimte video draad. Ek gesorteer ook kry hulle 'n paar beelde van wormgat PVE. Onlangs toe CCP Mimic was na groepe mense wat nuwe speler is help, ek het daarin geslaag om haar in kontak met verskeie mense wat organiseer en sorteer dinge vir nuwe spelers sit. Dit is potensieel een ding wat ek dink CCP kan meer gebruik van ons te maak, Die CSM in die algemeen weet baie mense so kan dikwels help CCP kry in kontak met mense vir verskillende dinge, dat video makers, groepe om ander te help, mense vir onderhoude , ens Kommunikasie met die playerbase B & rsquo; vyf georganiseerde 4 wormgat townhalls en 9 klinkende raadsvergaderings. Dit het hoofsaaklik gefokus op PVE en het 'n reuse sukses. CCP Affinity het om die laaste paar was en gevra of dit kan tak uit en doen ook 'n algemene PVE een so goed, wat ek as 'n baie goeie teken. Dit het ook gehelp met die spelers kry om met CCP sowel. Dit het ook gelei tot die PVE klein dingetjies draad. I39; ve ook gesorteer een op klere en pos39; ​​s (met die hulp van suiker) Met ons gevra as we39; D Moenie 'n ander pos (strukture) een in die toekoms. B & rsquo; ve ook saam na al Sugar Kyles CSM QA sessies (12 tot dusver) was. Op die oomblik is ek 379 vooraand spelers op Skype (hoofsaaklik wormgat mense) maak dit baie maklik vir mense om in die hande van my te kry. B & rsquo; ve het daarin geslaag om al CCP vergaderings die maak behalwe een en geskryf het 'n goeie bedrag van minute vir hulle. Sommige CCP spanne / groepe maak 'n groot gebruik van die CSM, maar ek voel sommige groepe Don & rsquo; t, of dit nou hulle don & rsquo; t dink ons ​​sou belangstel, Hulle miskien Don & rsquo; t sien hoe ons kan van gehelp. B & rsquo; m nie voor ons kan help in elke span / departement, maar as ons nie & rsquo; t weet oor dinge wat ons seker soos die hel enkele waarborg kan bied; t help. Wat I39; vyf opgevoed was om! Een projek wat ek nogal trots op is my & ldquo; Van die spelers CCP & rdquo; dokument. Ek het 'n dokument van vrae en idees wat versamel is van die speler basis oor die maande wat gelei het tot die Top September. Ek georganiseer hulle in die sessie onderwerpe en gedruk dit uit. Dit was my go-to check lys tydens die Top Somer en ek probeer om ontslae elke vraag beantwoord. B & rsquo; m tans die saamstel van 'n vir die Top Winter. Ek begin met 'n pro-aktiewe PVE vasstelling projek. Daar was so baie min irritasies wat ek dieselfde klagtes oor, want ek begin die spel gehoor het. Ek het besluit dat dit nou dat ek het meer toegang tot die ontwikkeling van personeel dat ek sal kyk of ek 'n paar van die daaglikse struikelblokke opgeklaar kon kry. Die projek het gelei tot 'n balans oordra eskalasies vrygestel in Phoebe. Gedurende daardie, is 'n hele paar DED komplekse wat microwarpdrive beperkings het reggemaak. Dit is betrokke talle klein fixes om opdragte en komplekse, onbehoorlike besoeke, en sulke dinge. Die vermoë om jou fleetmates krom om jou eskalasie is bygevoeg. Ek het al 'Open Vraag-en-antwoordsessies. Ek probeer om hierdie maandelikse hardloop en ander lede van die CSM teenwoordig is nie. Die doel van hierdie sessies is om probleme, bekommernisse en gedagtes asook die deel wat die CSM is tot op 'n een-tot-een oop vloer formaat in te samel. Ek hardloop hierdie op verskillende tydsones gedurende die naweek om soveel afspeel as moontlik te dek. Ek het ook aangesluit Corbexx met sy sound board een vir PVE en 'n ander vir strukture met meer beplan gedoen. Ek het die CSM 9 Town sale wat aangebied is bygewoon. s wormgat stad huise sowel, ek het 'n paar van Corbexx & rsquo bygewoon. B & rsquo; ve ook beskikbaar by plaaslike speler byeenkomste en geleenthede soos Eva Vegas waar ek het baie goeie gesprekke en selfs laat myself word ingespan in 'n sessie oor die lewende stroom nie. Ek getranskribeer nege van die sessies vir die Top Somer minute. Ek skryf 'n weeklikse oorsig van my CSM aktiwiteite. Dit is 'n mengsel van bewustheid met direkte skakels na ontwikkelaars blogs en poste en persoonlike mening, gedagtes, en insette in die proses. Soms, ek skryf direkte opinie stukke en verskyn op podcasts of neem onderhoude toe hy gevra is. Die grootste deel van my spel tyd bestee interaksie met die spelers. Ek glo dit is my plig om toeganklik te wees. Ek het 'n in 'n spel chatroom waar mense maklik kan kom en vind my vir 'n geselsie. B & rsquo; vyf aangemoedig skare verkryging van onderwerpe en menings. B & rsquo; ve gaan sit met mense oor groot veranderinge en het hul kommer na die tafel. Van hierdie besprekings Ek hou 'n lys van idees en probleme wat mense na my toe bring om te neem om CCP. B & rsquo; s ook op Skype en Twitter, asook die beoefening van verskeie e-pos gesprekke. Wanneer dit kom by die interaksie met CCP baie tyd bestee word bepleit speler bekommernisse en sorge. Selfs al is dit nie wil hoor of dit is 'n ou onderwerp dit kom terug. Daar is nie altyd resolusie. Nie al hierdie maak dit in 'n groot hersiening. Sommige is nog nie afgehandel nie en sommige is meer stil gebeure. Tog voorspraak doen eenvoudige dinge soos die skep van meer duidelikheid aan spelers wat nie verstaan ​​wat dinge soos SSO is. Dit sal hopelik doen ander dinge soos 'n beter manier om te soek deur kanale sodat spelers met nie-ondersteunde tale makliker mekaar kan vind. Dit is nie maklik nie en dit is nie altyd suksesvol nie, maar die pogings aangewend word. Dié resensie kom op 'n interessante punt in die kwartaal. Teen hierdie tyd, veral gegewe dat ek & rsquo; weer m hardloop, moet ek 'n string prestasies wat ek my naam af van kon hang het, maar ek don & rsquo; t. Ek moet die toegewyde entoesiasme nodig om aktief te bly vir die hele termyn het, maar ek don & rsquo; t. Ek moet gemeenplase te bied en oorvloedig lof het. Ek beslis don & rsquo; t het dié. In plaas daarvan, Ek vind dat ek & rsquo; s baie gefrustreerd en toenemend met 'n instelling waarin ek sukkel om te glo verdedig. Daar sal geen twyfel wees raadslede wat CCP & rsquo sing; s lof en verkondig die doeltreffendheid van die CSM. Breedweg ek nie & rsquo; t weet hoe enige van hulle aan dié gevolgtrekking via enige bewys gebaseer rasionaal kon kry. Die nuwe weergawe tempo beteken dikwels dat die CSM uit die ontwikkeling terugvoer proses gesny, soms byna geheel en al. Daar & rsquo; s 'n groeiende lys van items, 'n paar groot, wat ons daarin gesien terselfdertyd die res van die speler basis gedoen. Wanneer die CSM probeer om ontslae te haak in die nuwe ontwikkeling model beter, soms het ons begin sien items eendag, miskien twee, voordat hulle vrygelaat is. Selfs iets so groot soos die 0.0 blaas het 'n dooie onderwerp sedert die laaste beraad was. Dit is des te meer frustrerend want na die onderonsie uitgebreek uit die CSM39; s naam wat gebruik word om veranderinge wat ons didn39 bevorder; t onderskryf, ons het 'n vergadering waar ons verseker dat ons in die lus sal gehou word. Dade praat harder as woorde. Die gedeel Skype kanaal is dikwels die tuiste van allerhande verdedigende, passiewe aggressiewe, of antagonistiese ruil. Al hierdie dinge maak dit baie moeilik om te werk as die instelling moet. Sommige EVE kenners sal sê dat die CSM is 'n tandelose instelling wat CCP gebruik wanneer gerieflik of as 'n bemarkingsinstrument, en niks meer nie. There39; s 'n waarheid aan daardie. Die CSM is ontwerp om 'n titel stelsel met 'n stoel en twee vrystellings per jaar. Die instelling hasn39; Teg aangepas, en die relevansie daarvan, soos dit was, gely het as gevolg van dit. Deel hiervan is die CSM39; s skuld. Dit wasn39; t totdat ons 'n paar dae voor 'n onlangse vrystelling getref en gesamentlik besef dat ons didn39; t enige idee wat dit gaan bevat dat ons rondgekyk en het voorraad van waar ons was. Alhoewel daar 'n paar ligte vlekke, die algehele vooruitsigte isn39; t positief. Die CSM moet hierdie gouer besef, en ons moet meer aanhoudend op die toegang wat ons nodig het om die rol wat ons verkies om te vul vul gegee gewees het. Die situasie is ook nie gehelp deur lede van die CSM wat AFK tot op die punt van nutteloosheid. Deel hiervan is CCP39; s skuld. Terwyl ek erken dat hulle besig is om die eise van die nuwe weergawe skedule, 'n ewige nagedagte het ietwat tap die entoesiasme van selfs die mees vurige staatsamptenaar wees, en dit is moeilik om betrokke te raak wanneer daar is niks om mee te betrek. In sommige gevalle, het die CSM is spesifiek op die kantlyn. In ander gevalle, het die CSM behandel soos 'n vyand, iets te doen het met, indien nodig, maar anders beste geïgnoreer. Die rede is dit so is omdat, in die breë gesien, CCP nie kritiek goed hanteer. Daar is gevalle waar CSM lede verskriklik ongevraagde en hoogs onprofessioneel insette en kritiek het aangebied is. Maar goed geredeneer teenargumente en opbouende kritiek wat doesn39; t wedstryd devthink word dikwels beskou as 'n persoonlike belediging so goed. Dit is goed so lank as wat almal is dit eens, maar in die loop van selfs hierdie kwartaal, almal stem oor alles is 'n onmoontlikheid. Met 'n kort een-jaar termyne en geen dwingende rede om betrokke te raak met die CSM, beteken dit dat die ignoreer van die CSM of lede van die CSM is heeltemal haalbaar. CCP Falcon en CCP Leeloo het geweldig. Hulle het baie gevegte op die CSM39 gevoer; s namens, en dit is in die wat die hoop van instelling berus. As dit weren39; t vir hulle, hul harde werk, toewyding en geduld, sou ek 'n lang gelede gegee en beslis wouldn39; t staan ​​vir herverkiesing. Die CSM self en verskeie individuele lede doelwitte bereik en het 'n belangrike rol in 'n paar belangrike situasies. Daar is dus nog steeds veroorsaak om te probeer en stoot vir 'n verandering. So in plaas van om op te gee, I39, vyf is 'n poging om die organisasie te hervorm. Ek don39; t soos organisatoriese ondoeltreffendheid, en as CCP isn39; Teg gaan my om te praat oor my ander spesiale gebiede, ek vind hervorming pogings is die beste manier om betrokke te bly. Die CSM sou, indien dit korrek gebruik word, kan 'n ongelooflike bate. Die probleem is dat daar sekere institusionele en houdings blokke wat verhoed dat die CSM van die bereik van sy potensiaal. Sommige CSM kant, sommige CCP kant. Tot op datum, I39, vyf baie min sukses in hierdie verband, in geen klein deel gehad as gevolg van eers onlangs besef die omvang van die probleem. Dit is ook waarskynlik hasn39; t gehelp dat ek noem dinge soos ek dit sien. So that39; s wat I39; vyf is besig. Ek het die eerste helfte van my termyn probeer speler sielkunde verlig uit my unieke posisie, en ek het die res van dit probeer om uit te vind hoe om die CSM en CCP kry in 'n plek waar sulke insette van myself en ander oor verskeie onderwerpe wouldn39 ; t word summier afgedank uit die hand. Ek don39; t dink mooi klein leuens of sorgvuldig onderhandelde fasades doen die CSM of CCP enige diens. As die instelling is om behoorlik te ontwikkel, we39; re gaan hê om 'n harde blik op sommige ongemaklik waarhede te neem en probeer om uit te vind hoe om dit te hanteer. Aan die einde van die dag, die CSM en CCP streef om dieselfde doelwitte te bereik. Dit is 'n robuuste spel en 'n lewendige gemeenskap. As ons ooit goed kan saamwerk, sal die hele sekerlik groter as die som van die dele. Dit kan nie moontlik wees nie, maar die potensiaal winste maak dit die moeite werd om te probeer. Wat het ons gedoen of meer spesifiek wat het ek gedoen. Wel, die grootste spesifieke ding wat ek gestoot vir (en het) was die bowhead projek. Hoe meer vaag doel vroeg in die kwartaal was die werk aan die PVE span op invalle sowel as verteenwoordigend van highsec en die toevallige spel styl. Die meeste moeite wat ek gemaak het in die behoud van die lyne van kommunikasie met spelers gaan via die vooraand Forum en deur podcasts. Ek was 'n gereelde op Podside en Eva Radio DJ Wiggles wys asook 39; hotdropping39; 'n paar ander. Ek het probeer om oop te insette van watter bron ook al te wees en, soos suiker, hou 'n boek waarin ek aantekeninge van dinge doen om die devs oor te praat. As 'n groep die CSM baie tyd bestee het aan te pas by die nuwe vinniger (baie vinniger) tempo van die vrylating skedule. Dinge verander so vinnig dat 'n paar nie ontslae gesien deur ons veel eerder as wat dit is gesien op die toets bediener. Ander breër beroertes ons probeer om insette so vroeg as moontlik te kry. Weet ons alles en alles sien? Nee, en ek is nie seker dat dit is selfs moontlik. 'N beraad dek dikwels projekte kom, maar dan is dit projek gedoen en nog twee lopies voor 'n ander beraad gebeur. Dit gaan terug na CSM 839; s poging om meer brûe na ander spanne te bou en kry meer lyne van kommunikasie oop vir die devs. Vordering en verandering gemaak is. Die besluit om beamptes te skakel getoon dat ons kan funksioneer sonder hulle. Persoonlike projekte en een op 'n kontak met devs begin om die idee dat ons nodig het om die hele spanne te praat om hulle almal weg van die taak op hande te vervang. Helpende brug die gaping tussen spelers en die dev spanne het gelei tot 'n meer oop en direkte uitruil van idees met CSM optree as instaatstellers, nie die kanaal self. Hel, as ons dit doen dit goed genoeg ons dalk daarin slaag om onsself te organiseer reg uit 'n werk. Of, nog beter, verander die werk as hierdie een sal gedoen word en kan ons op 'n ander aspek neem. Op die ou end dink ek dit is die grootste waarheid oor CSM, dit is wat ons toelaat om dit te wees en dit verander na die omgewing is dit in 'n wedstryd. Ek het die afgelope twee kwartale kyk na die veranderinge geniet gebeur en hoop vir 'n ander om voort te gaan help dit groei, verandering, word iets meer, selfs as ek nie weet wat die meer sal wees. Dit is algemeen bekend dat ek 'n groot voorstander van die CSM proses voor my verkies op CSM 9. Ek was van die oortuiging dat, terwyl die proses wasn & rsquo; t volmaak, die CSM aangebied om 'n baie werklike manier om toe te laat spelers om aktief betrokke te raak CCP in die verbetering van Eva Online. Ek is bly om te sê dat vir die grootste deel, my vermoedens bevestig. Ek het doelwitte wat ek wou hierdie kwartaal te bereik stel en daar was twee belangrike punte in die besonder. Die eerste was 'n paar konkrete vordering oor die belangrikheid van die goed gedokumenteer kwessies op 0.0 sien. Terwyl ek geen krediet kan neem vir die komende om die tafel tydens CSM & rsquo; s term â € CCP het reeds besluit dat dit 'n hoë prioriteit in ons verblyfreg & ndash wees; Ek voel ons het hard gewerk waar ons kon om CCP lei in wat die spelers dink die rigting van fixes met 0.0. 'N Voorbeeld sou wees hoe die sprong ry veranderinge oorspronklik na verwagting beïnvloed Spring Freighters. Dit was vir ons duidelik dat 0,0 bedryf was nog nie in 'n plek waar so 'n Nerf gepaste sou wees en ons was seker te laat CCP weet dit net soos die gemeenskap in sy geheel. Die tweede doel ek gehad het, was 'n duidelike kommunikasie kanaal van CCP om die speler basis en omgekeerd. Deur die weeklikse CSM 9 Verslae ek doen is regdeur die geheel van my termyn sowel as die beoefening spelers deur my podcast, my website en deur forums soos Zoeloe en #tweetfleet ek voel mense vind my toeganklik wanneer dit kom by hul bekommernisse met die spel sowel as die verskaffing van gereelde updates oor wat ons eintlik tot. Dit is iets wat altyd kan verbeter word natuurlik en ek hoop om die ante indien verkies om CSM X. 'N Paar dinge wat effens uit die bloute wat ek wou opgelos het na my gekom uit die speler basis, want ek verkies. Die eerste was die kwessie van insette outomatisering wat ek baie vinnig besig CCP met aanvanklik, beperkte sukses. Ek versoek 'n vergadering om hierdie breedvoerig op die top van die somer te bespreek en jy kan lees hoe daardie spesifieke gesprek het in die Top Minute. Dit was duidelik dat hierdie dringend nodig aanspreek sodat dit was fantasties om te sien CCP verduidelik wat was 'n voorheen grys area en om te voel ek persoonlik 'n beduidende rol gespeel in daardie. Ek wou ook aan te spreek hoe CCP devs aktief die spel te speel in 'n baie werklike manier na die probleem deur 'n speler gebring. Na alles, hoe kan 'n dev balanseer die eise van 'n groot 0.0 blok FC as hulle kan & rsquo; t ervaring gesê speletjiesinhoud hulself? Dit is iets wat ek wys na CCP Rise en Fozzie wanneer hulle op Crossing Zebras het 'n paar weke terug en ek glo CCP sal optree hieroor in die nie te verre toekoms. Soveel van wat CSM nie kan moeilik wees om te definieer om die speler basis, want dit is voorstelle en tweaked hier en daar. B & rsquo; s bly dat tydens my termyn, B & rsquo; ve staat was om te kry beton dinge bereik in samewerking met CCP en dit is 'n bewys vir my dat die stelsel werk. Dit term39; s groot is. Terwyl there39; s is 'n paar misverstande (algemeen foute, soos die spring veranderinge, of net te kort tyd om te reageer), in die algemeen, communication39; s redelik goed was. Ek verkies op 'n platform van wat beide nyweraars, en ontwikkelaars derde party. Terwyl 'n groot deel van die industriële veranderinge toegesluit in voordat ek verkies (groot veranderinge het 'n goeie stuk werk) 'n klomp van die fine tuning gebeur. I39; m baie gelukkig met hoe al that39; s uitgewerk. Nog ruimte vir verbetering, wanneer spanne kry hervestig byvoorbeeld maar it39; s oor die algemeen klein tweaked, eerder as enigiets groot. Wanneer dit kom by die ontwikkeling derde party, het groot dinge gebeur. SSO is ontplooi, en is in gebruik deur baie plekke. Nie net dit nie, maar CREST is uiteindelik aan die gang, die versorging van data mark 'n aantal plekke waar it39; s dan Federated uit. U ondersteuning het bewys dat CCP hoe belangrik ontwikkeling derde party is om die speler basis, wat mandaat aan ontwikkelaars soos CCP Foxfour gegee om te werk oor hoe om nog meer gereedskap in ons hand. Ek can39; t wag om te sien wat gebeur volgende. 'N goeie voorbeeld van hoe die CSM kan interaksie met CCP, is die onlangse toevoeging van die klein erts anomalie in die nuweling stelsels. Met die onlangse instroming van beginners, CCP Kenne gegee lede van die CSM toegang tot die Rookie hulp kanaal (ons kan hom 'n bietjie het badgered) 'n aantal van ons is die besteding van tyd daar, uithelp, en maak notas oor die vrae we39; ve gesien op 'n gereelde basis. Een van hulle was 39, Waar kry ek myne 39?; gevolg deur 39;? Waar kry ek asteroïdes 39; Ek sit 'n draad op die CSM forums, vra vir iets wat gedoen moet word. 'N Paar voorstelle is in gegooi, en ons het daarop die draad uit te CCP Rise (soos he39; s doen NPE dinge) 'n kort rukkie later, opgeslaan hy die anomalie as 'n oplossing. Die werk van die die CSM praat.


No comments:

Post a Comment